• Binnen een paar dagen bezorgd
  • Boven €50,- gratis thuisbezorgd
  • 45 dagen retourneren zonder gedoe
Home | Klachtenprocedure

Heb je een klacht? Wat vervelend! We lossen het graag snel voor je op.

Ai ai ai, als je op deze pagina bent uitgekomen heb je misschien een klacht. En daar balen we van! We streven ernaar om al onze klanten zo blij mogelijk te maken. Blijkbaar is dat bij jou niet helemaal gelukt.

We nodigen je van harte uit om contact met ons op te nemen. Zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Hieronder delen we alvast met je hoe onze klachtenprocedure er uit ziet.

Klachtenprocedure

Heb je een klacht? We komen bovenal graag samen met je tot een oplossing. Stuur ons even een e-mail met een duidelijke beschrijving van jouw klacht. Dat kan naar welkom@arganoliewereld.nl. We komen dan binnen 24 uur terug op jouw bericht. Waarschijnlijk komen we in goed overleg tot een passende oplossing. Zodat je de volgende keer weer met volle overtuiging bij ons jouw aankoop doet!

Komen we er samen toch niet uit?

Dan is het mogelijk om je via Stichting WebwinkelKeur aan te melden voor bemiddeling. Vanaf 16 februari 2016 is het voor consumenten, woonachtig in de EU, ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese commissie. Deze is te vinden via http://ec.europa.eu/odr.

We helpen je graag!

Wil je meer weten over arganolie, onze producten of onze organisatie? Neem gerust contact met ons op. We komen binnen 48 uur terug op je bericht.