• Binnen een paar dagen bezorgd
  • Boven €40,- gratis thuisbezorgd
  • 45 dagen retourneren zonder gedoe
Home | Klantenservice

Problemen of vragen over onze producten? We helpen je graag!

Welkom bij onze klantenservice. Je bent hier waarschijnlijk terecht gekomen omdat je een vraag hebt over ons of over onze arganolie. Wellicht staat het antwoord al tussen onze veelgestelde vragen. Die vind je hieronder.

Is je vraag toch nog niet beantwoord? Neem dan gerust even contact met ons op. We helpen je graag en kijken uit naar je bericht. We komen binnen 24 uur terug op jouw vraag.

Veelgestelde vragen

Deze vragen krijgen we regelmatig van onze klanten. Wellicht vind jij hier ook jouw antwoord tussen.

🚀  Verzending en levering

Wat kost het verzenden van mijn pakket?

Bestel je voor €50,- of meer en woon je in Nederland? Dan leveren we je pakket gratis bij je af. Anders betaal je verzendkosten á €6,95.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket ontvang?

Heb je doordeweeks voor 16:00 besteld? Dan gaat het dezelfde dag nog bij ons weg en ontvang je het vaak 1 of 2 dagen later. Soms doet PostNL er iets langer over, bijvoorbeeld in drukke periodes zoals december.

Heb je in het weekend besteld? Dan verzenden we je pakketje op maandag.

Welke partij levert mijn pakket af?

Voor de aflevering van jouw bestelling werken we samen met PostNL. Je pakketje is dus in goede handen!

Krijg ik een track and trace code?

Yes, je ontvangt per e-mail een track and trace code zodat je precies weet waar je bestelling is.

Mijn pakket is niet (of beschadigd) geleverd.. wat nu?

Ai, vervelend om te horen! Neem even contact met ons op via welkom@arganoliewereld.nl. Een van onze collega’s gaat meteen met je kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Ik ben niet thuis om het pakket te ontvangen.. wat nu?

Geen zorgen. De meneer of mevrouw van PostNL probeert het pakketje altijd bij je buren af te leveren. Lukt dat ook niet? Dan is het mogelijk dat je pakketje naar een PostNL punt in de buurt gaat. Je ontvangt altijd een briefje in de bus met de laatste status van de zending.

📦  Bestellen en retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Dat is geen probleem, alhoewel we natuurlijk hopen dat je superblij bent met je arganolie. 😁 Kijk even op deze pagina voor de retourinstructies.

Hoe lang duurt het voordat ik het retourbedrag krijg?

Zodra jouw bestelling ongeopend en onbeschadigd retour is gekomen storten we binnen 7 dagen je geld terug.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling gehad?

Geen paniek, 90% kans dat deze in je ‘ongewenste mail’ is beland. Het is handig als je meteen even aanklikt dat de mail niet ongewenst is. Dan komt de eerstvolgende bevestiging in je normale inbox.

🧴  Over onze arganolie

Hoe gebruik ik arganolie?

Arganolie kan je op verschillende manieren gebruiken. Het ligt er aan wat je doel is en waarvoor je het aanbrengt. In onze blog staan tientallen artikelen over hoe je arganolie het beste kan toepassen. Je vindt daar ongetwijfeld je antwoord.

Is jullie arganolie 100% puur?

Jazeker. 100% pure arganolie, zonder toevoegingen. We vinden dit heel belangrijk omdat alleen pure arganolie die fijne uitwerkingen heeft op je huid en haar. 

We helpen je graag!

Wil je meer weten over arganolie, onze producten of onze organisatie? Neem gerust contact met ons op. We komen binnen 48 uur terug op je bericht.